Wednesday, August 23, 2017

Sensiz diyarlar

Sen yoksun birtanem burda
Senin olmadığını bilen de yok
Yokluğun bir o kadar daha zor bu yüzden
Senin yokluğunu paylaşamamak... zor

Mutluluğum hep eksik
Ki alıştım, sevdim bunu; ama yoruyor bazen
En mutlu zamanlarda bile, kenardaki hüzün...
Bunu bilen, farkeden yok

Kardeşlerin, birtanem, beni en çok mutlu eden
Ama bir de bana seni en çok hatırlatan
Onların gözlerine, gülüşlerine baktığımda
Seni hatırlamadığım yok

Bir ay geçti, daha bahsedemedim kimseye senden
Soran olunca hep, iki çocuğum var dedim
Ama bu öyle koyuyor ki bana, yutkunuyorum
Bunu bilen, farkeden yok

Varsın yok olsun, ne yapalım, kaderimmiş
Eksik mutluluklar, kenardaki hüzün, o derin acı
Varsın nasibime böyle yaşamak düşsün
Sen vardın, çocuğumdun ve sen varsın, cennettesin
Bana ne gam!

-Sermest

No comments:

Post a Comment